luni, 30 aprilie 2012

Sa aducem natura acasa!

            In ultima vreme alergam avizi dupa tehnologie. Fie ca este vorba de telefoanele mobile inteligente de care suntem nedespartiti, fie ca este vorba de computer de care suntem nedespartiti acasa si la serviciu.
Am devenit dependenti de tehnologie. Sa fie un lucru rau asta? Uneori da ...atunci cand devenim sclavul ei si uitam ca suntem oameni, ca suntem fiinte vii, inteligente.
            Am uitat plimbarile prin partcuri, am uitat vacantele la tara la bunici, am uitat scaldatul la rau...am uitat de unde venim si de unde ne tragem energia!
             E primavara, iar natura nu ne asteapta de noi. Poate nu avem timp suficient pentru plimbari lungi prin parcuri sa drumetii lungi si obositoare la munte, dar ne putem face timp cateva minute pe zi doar pentru noi. Putem sa ne incarcam bateriile udand o floare de sub balconul nostru. Putem cumpara cateva plante chiar si sa ne amenajam o mica gradina in balconul nostru. Luati aminte la terasele si balcoanele in vestul Europei: sunt pline de verdeata si flori.
           E timpul ca si noi sa aducem natura acasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu